O nama

Preduzeće Imal osnovano je 2007. godine i početno se bavilo prodajom i ugradnjom opreme za skladišnim i svim vrstama regalnih sistema i poličnih regala kao dopunskim regalima za sve sisteme.

Besplatnom uslugom projektovanja.

I samostalnom ekipom za montažu regalnih sistema. Ugradili smo preko 100.000 paletnih mesta.

Preduzeće se od 2011. godine počinje baviti prodajom i ugradnjom polovne opreme, prepoznajući na tržištu malih i srednjih preduzeća za jednostavnom nabavkom i brzom isporukom polovnih paletnih regala.

Radeći sa različitim regalnim sistemima naši zaposleni stekli su veliko iskustvo u projektovanju i posebno montaži različitih regalnih sistema.

Na osnovu ogromnog iskustva naše preduzeće prepoznajući kretanja u logistici na tržištu Srbije 2018. godine počinje uvoditi nove proizvode i usluge.

U toku 2023. godine detektovali smo izazove sa kojima se susreću naši partneri u organizaciji rada skladišta iz više objektivnih razloga:

– Kvaliteta i kvantiteta i novoa obučenosti radne snage,
– Neadekvatnih WMS rešenja ili pak slab nivo obučenosti za rad u WMS-u,

– Izostanka jasnih procedura procesa,
– Neadekvatna iskorišćenost skladišnog prostora.

Naša vizija na osnovu jasno definisanih potreba tržišta i klijenata u saradnji sa ekspertima u ovoj oblasti je da pružimo uslugu optimizacije magacinskog poslovanja čime želimo da olakšamo i unapredimo skladištno poslovanje koje kompanije usled povećanja obima posla uglavnom zapostave i ne razvijaju u korak sa ostalim sektorima kompanije.

Ono što pored partnerskog i pre svega domaćinskog odnosa nudimo u širokom spektru naših usluga:

– Sagledavanje postojeće situacije i detekcija izazova,
– Jasno definisani predlozi rešenja,
– Rad sa zaposlenima,edukacija,obuka optimalna eksploatacija postojećih kapaciteta u svakom segmentu,
– Prepoznavanje postojećih kadrova pogodnih za dalji razvoj rada skladišta,
– Selekcija dodatnih kadrova ukoliko za time imamo potrebe,
– Implementacija novih WMS rešenja i optimizacija postojećih,
– Izmena,dopuna ili izrada i implementacija novih procedura procesa,
– Implementacija FIFO/FEFO standarda rada
– Dovođenje sistema realizacije rada skladišta na 98+ jedinice mere isporuke OTIFA-a.
– Izrada procedure procesa i implemantacija iste sa obukom kadrova.

U principu naše je zadovoljstvo kada od Vaše konstatacije „NEMOGUĆEG“ napravimo realno i funkcionalno.

Postajemo zastupnici za Nemačke firme Ampere, Heute i Krause i paralelno osim uvoza polovne opreme počinjemo otkup polovne opreme (otkup polovnih paletnih regala, otkup polovnih poličnih regala i otkup polovnih konzolnih regala) na našem tržištu i uvodimo Buy Back garanciju za opremu koju smo mi prodali bilo polovnu ili novu i na ovaj način postajemo najveći kupac i prodavac polovne opreme na tržištu Srbije, a cilj nam je da u ovoj delatnosti postanemo lider na tržištu eks Jugoslavije.

Zastupajući firmu Ampere shvatili smo da na tržištu ne postoji preduzeće koje je usko specijalizovano za horizontalnu i vertikalnu signalzaciju skladišta i logističkih centara, pa u skladu sa tim novim ciljem 2020. godine nabavljamo novu opremu i mašine, Nemačkog proizvođača Hofmann, koji je svetski lider za mašine za horizontalnu signalizaciju.

Na ovaj način i zastupanjem Nemačkih firmi, obezbedili smo vrhunski kvalitet opreme koju prodajemo.

2020. godine menjamo principala za regalne sisteme i postajemo distributer Holandske firme  Nedcon takođe jednog od svetskih lidera u proizvodnji regalnih sistema.

Firma danas važi za pouzdanog partnera koji poštuje rokove i sve što je dogovoreno i čiji se spektar delovanja:

Opremanje skladišta regalnim sistemima,  kao zaštita i bezbednost regalnih sistema, te horizontalne i vertikalne signalizacije unutar i van skladišnih prostora.

Bonitet firme:

Napominjemo da naša firma, od osnivanja niti jednom nije bila u blokadi, niti smo ikada bili tuženi zbog neizvršavanja dogovorenih obaveza. Naša bonitetna ocena je AAA.